Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto wystartowała tegoroczna odsłona kampanii reklamowej margaryny Palma z Murzynkiem. Komunikacja o charakterze wizerunkowym potrwa do końca grudnia w telewizji, Internecie oraz prasie.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.
Emisję ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich zaplanowano w TVP, Polsat oraz TLC. Do kampanii prasowej wybrano tytuły poradnikowe i kobiece. W Internecie kampania odsłonowa zostanie zrealizowana w portalach o tematyce kulinarnej i lifestylowej, oraz na platformach TVN Player i ipla.tv. Dodatkowe wsparcie promocyjne dla serialu kulinarnego „Miłość z piekarnika” zaplanowano na kanale YouTube.
Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreacje oraz zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.
Bilbord sponsorski
Kanał na YouTube
Serial kulinarny
aktualności