Miło nam poinformować, że nasza Spółka aktywnie wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną Jem Drugie Śniadanie, której celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Akcja ruszyła 19 marca i potrwa do listopada 2015 roku. Ambasadorami kampanii są znane osoby: Anna Wyszkoni, Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka, Dominika Gwit i Marek Kaliszuk. Gwiazdy przyznają, że drugie śniadanie to dla nich ważny posiłek - zabierają je do teatru, na próby, koncerty, a także pilnują, by ich dzieci regularnie je spożywały. Od początku kwietnia do końca listopada na łamach magazynów, dzienników, w internecie, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej ambasadorowie kampanii będą przekonywać Polaków do zdrowego i mądrego odżywiania. Dodatkowo, sponsor kampanii Jem Drugie Śniadanie wspiera akcję Pajacyk, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce. Firma przygotowuje również specjalną grafikę opakowań Śniadaniowej Klasycznej i Śniadaniowej z Masłem z logotypami kampanii JDŚ i akcji Pajacyk, które pojawią się na półkach sklepowych od kwietnia. Więcej informacji o akcji na stronie www.jemdrugiesniadanie.pl