W dniu 22 stycznia br. w hotelu Bristol, Warszawie na uroczystym wręczeniu nagród dla nowości, które zwyciężyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów , Prezes Zarządu Andrzej Janaczek odebrał nagrodę - brązowy medal dla linii olejowej Fithia.
Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2014 do 1 września 2015 roku.
Badanie przeprowadził instytut GfK Polonia.
O tytuł Najlepszego Produktu „ubiegało się” 331 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych.
Ankietowani przez GfK Polonia konsumenci wybrali 174 produkty w ramach 58 kategorii.
Znak Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów® jest już powszechnie znany – można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji. – Od pięciu lat znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów wyróżnia na półkach sklepów i drogerii najbardziej udane premiery rynkowe.
aktualności