„Chwalmy się tradycją” - margaryna Palma odświeża wizerunek w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej. Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamująca margarynę Palma, w której marka nawiązuje do polskiej tradycji pieczenia ciast oraz gościnności. Komunikacja po raz pierwszy zaplanowana jest również na Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami podpisując je #pysznatradycja. [video width="1024" height="768" mp4="http://www.bielmar.dev/assets/Palma_2015-spot_30s_wysyłka.mp4"][/video] Nowe hasło reklamowe kampanii świątecznej „Chwalmy się tradycją”, z jednej strony podkreśla tradycyjny charakter produktu, z drugiej odwołuje się do świątecznych zwyczajów, bez których trudno wyobrazić sobie prawdziwe polskie święta. Bożonarodzeniowy spot opowiada historię obcokrajowca Iana, który przyjeżdża do rodziny w Polsce, aby spędzić z nią Święta Bożego Narodzenia. Zachęcony rodzinnym przyjęciem oraz smakiem domowego ciasta, postanawia nie śpieszyć  się i pozostać w naszym kraju na dłużej. Na billbordach i materiałach BTL Palma również ukazana jest w towarzystwie tradycyjnych wypieków.  W ten sposób chcemy pokazać, że tradycja pieczenia domowych ciast, wpisana jest w DNA naszej marki. Palma już od dłuższego czasu wzmacnia swoje działania w Internecie. Na portalu wypiekiudane.pl i profilu w mediach społecznościowych „A co na deser?” gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesną rzeczywistością.